Φόρτωση ...
www.villeroyandboch.com

VILLEROY & BOCH

www.villeroy-boch.com

Η ιστορία της Villeroy & Boch ξεκινά το 1748 στο χωριό Audun-le-Tiche, στο δουκάτο της Λωραίνης. Εκεί, ο σιδηρουργός François Boch αρχίζει να κατασκευάζει κεραμικά σκεύη κουζίνας, βάζοντας, χωρίς ακόμη να το γνωρίζει, τα θεμέλια για την ανάπτυξη ενός βιομηχανικού κολοσσού.Στα 260 χρόνια που ακολούθησαν, η Villeroy & Boch συνέδεσε το όνομά της όσο λίγες εταιρείες με την ποιότητα, την καινοτομία και την πρακτική αισθητική. Σήμερα, διακρίνεται για την ικανότητά της να εφευρίσκει μοναδικές λύσεις ακόμη και για την πιο εξειδικευμένη ανάγκη, αξιοποιώντας τη δύναμη της καινοτομίας. Δεν είναι τυχαίο ότι η Villeroy & Boch έχει καταξιωθεί ως η εταιρεία που δημιουργεί και προμηθεύει το lifestyle της Ευρώπης.

Ο Όμιλος Villeroy & Boch δραστηριοποιείται, πλέον, σε 125 χώρες παγκοσμίως. Από το 1809, η έδρα του βρίσκεται σε ένα μοναδικό, διατηρητέο αβαείο, ρυθμού μπαρόκ, στο Mettlach της Γερμανίας, στις όχθες του ποταμού Saar. Διατηρεί 22 εργοστάσια παραγωγής σε 12 ευρωπαϊκές χώρες και στο Μεξικό, ενώ το ανθρώπινο δυναμικό του φτάνει τα 10.000 άτομα, σε όλο τον κόσμο.

Οι δραστηριότητες του Ομίλου κατανέμονται σε τρεις σημαντικούς τομείς, σημαντικότερος των οποίων είναι τα προϊόντα κι έπιπλα μπάνιου (“Bathroom & Wellness”), όπου την περασμένη χρονιά σημείωσε κύκλο εργασιών της τάξης των 489 εκατομμυρίων ευρώ. Ακολουθούν τα επιτραπέζια σκεύη και είδη (“Tableware”) με πωλήσεις 325 εκατομμυρίων, καθώς και τα πλακάκια για εσωτερικούς κι εξωτερικούς χώρους (“Tiles”), με πωλήσεις 149 εκατομμύρια ευρώ για το 2006.

Σήμερα, η επιχειρηματική στρατηγική της Villeroy & Boch είναι προσανατολισμένη στην παγκοσμιοποίηση, στην ενδυνάμωση δηλαδή της παρουσίας της σε χώρες πέραν του ευρωπαϊκού περιβάλλοντος. Με αυτό το σκεπτικό προχώρησε στη δημιουργία τριών μονάδων παραγωγής στο Μεξικό, κίνηση που ενίσχυσε την εμπορική της διείσδυση στην Κεντρική και Νότια Αμερική. Η στρατηγική της εταιρείας για «άνοιγμα» των εμπορικών της συνόρων είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των εξαγωγών της κατά 71% την προηγούμενη χρονιά, ενώ στους άμεσους στόχους της περιλαμβάνεται η ενίσχυση της παρουσίας της στην Κίνα, την Ινδία και τις Αραβικές Χώρες.